مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 دی 1401 ساعت 22:502022-12-26اقتصادي

استاندار گیلان: اجازه آب رفتن اراضی کشاورزی را ندهید


استاندار گیلان با اشاره به وضعیت قرمز تغییر کاربری اراضی کشاورزی در استان گفت: نباید اجازه داد تا اراضی با ارزش کشاورزی در استان روز به روز آب برود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، اسدالله عباسی عصر امروز در نشست شورای کشاورزی استان در سالن اجلاس جهاد کشاورزی، کشاورزی را پایه و اساس توسعه دانست و اظهار کرد: بخش کشاورزی باید به عنوان رکن توسعه اقتصادی مورد توجه ویژه قرار گیرد.

  وی، اقتصاد کشاورزی را اولویت اصلی و زیربنای توسعه برشمرد و افزود: توجه به کیفی سازی، کمیت و افزایش بهره وری و زنجیره ارزش منجر به اقتصاد کشاورزی می شود.

استاندار گیلان با تاکید بر ظرفیت سنجی استان در بخش کشاورزی مطابق با سیاست های کلی نظام و دولت سیزدهم گفت: سرمایه گذاری روی محصولی صورت گیرد که مطابق با شرایط اقلیمی، آب و خاک و هم خوانی هزینه های تولید و درآمد باشد.

  نماینده عالی دولت در گیلان با تاکید بر اینکه شیوه سنتی کشاورزی باید به سمت نوین تغییر پیدا کند، بیان کرد: تولید محصولات کشاورزی به شیوه 30 سال قبل پاسخگوی نیاز امروز نیست.

  عباسی با بیان اینکه باید آموزش محور کارهای کشاورزی قرار گیرد، افزود: رویکرد دانش بنیان به بخش کشاورزی منجر به شکوفایی اقتصادی در این بخش می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار گیلان: اجازه آب رفتن اراضی کشاورزی را ندهید

استاندار گیلان: اجازه آب رفتن اراضی کشاورزی را ندهید