مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 دی 1401 ساعت 21:252022-12-26سياسي

مصری: ایران و روسیه می توانند با ایجاد جبهه ای قدرتمند تحریم ها را بی اثر کنند


دو کشور ایران و روسیه می توانند با ایجاد جبهه ای قدرتمند در برابر آمریکا برای بی اثر کردن تحریم ها تلاش کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، ولادیمیر واسیلیف رییس گروه دوستی پارلمانی دومای دولتی روسیه و جمهوری اسلامی اسلامی ایران که در رأس هیأتی پارلمانی در تهران به سر می برد در ادامه دیدار با مقامات پارلمانی و دولتی کشورمان امروز (دوشنبه 5 دی) با عبدالرضا مصری نایب رییس مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت وگو کرد.

مصری در ابتدای این دیدار ضمن ابراز خرسندی از حضور اعضای گروه دوستی پارلمانی دومای دولتی فدراسیون روسیه در جمهوری اسلامی ایران به مناسبات دوستانه و مثبت دو کشور اشاره و بیان کرد: روابط میان دو کشور در سطوح عالی در جریان است و مجالس دو کشور نیز می توانند با اتکای بر این ظرفیت، نقش مهمی در تحکیم همکاری های فیمابین داشته باشند.

وی افزود: مجلس شورای اسلامی از توسعه و گسترش مراودات میان ایران و روسیه در زمینه های گوناگون از جمله سیاسی، اقتصادی، فرهنگی به ویژه پارلمانی استقبال و حمایت می کند.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به تحریم های ظالمانه غرب علیه کشورمان، گفت: با توجه به اینکه بیش از 44 سال است که جمهوری اسلامی ایران درگیر تحریم های ناعادلانه و ضد حقوق بشری وضع شده از سوی آمریکا و کشورهای غربی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصری: ایران و روسیه می توانند با ایجاد جبهه ای قدرتمند تحریم ها را بی اثر کنند

مصری: ایران و روسیه می توانند با ایجاد جبهه ای قدرتمند تحریم ها را بی اثر کنند