مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 دی 1401 ساعت 21:152022-12-26اقتصادي

مرکز اطلاع رسانی مسافر در ورودی شهرکرد احداث می شود


دستگاه هایی نظیر شهرداری، اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی برای ساخت مرکز اطلاع رسانی مسافر در محل ورودی شهر شهرکرد یعنی جنب میدان قمر بنی هاشم(ع) همکاری لازم را داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، عبدالعلی ارژنگ عصر امروز در جلسه بررسی و تصمیم گیری احداث مرکز اطلاع رسانی مسافر در شهرکرد گفت: شهرستان شهرکرد دارای ظرفیت و جاذبه های بسیار خوبی برای گردشگری است و ساخت هتل و افزایش تخت های اقامتی در این حوزه امری ضروری است.

فرماندار شهرستان شهرکرد با بیان اینکه در صورت ساخت هتل علاوه بر پوشش مسافران شهرستان شهرکرد، شهرستان های همجوار نیز از آن بهره مند می شوند، ادامه داد: در سنوات گذشته متولیان حوزه گردشگری برنامه ای در خصوص گردشگری و مراکز سیاحتی شهر شهرکرد نداشتند.

ارژنگ توضیح داد: دستگاه هایی نظیر شهرداری، اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی برای ساخت مرکز اطلاع رسانی مسافر در محل ورودی شهر شهرکرد یعنی جنب میدان قمر بنی هاشم(ع) پیگیری، تعامل و همکاری لازم را داشته باشند.

وی بر استفاده از ظرفیت های بخش خصوصی جهت ایجاد مجتمع گردشگری تاکید کرد و افزود: شهرداری شهرکرد متعهد شد ظرف 20 روز نسبت به تهیه طرح جامع گردشگری با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در اراضی ورودی شهرکرد به مساحت 62 هزار و 500 مت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز اطلاع رسانی مسافر در ورودی شهرکرد احداث می شود

مرکز اطلاع رسانی مسافر در ورودی شهرکرد احداث می شود