مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 دی 1401 ساعت 20:302022-12-26سياسي

تداوم ترویج فرهنگ وقف در جامعه


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل گفت: تداوم ترویج فرهنگ وقف در جامعه با مشارکت دستگاه های متولی و فرهنگی مورد تاکید است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام مهدی ستوده عصر دوشنبه در دیدار با امام جمعه شهرستان اصلاندوز با بیان اینکه وقف می تواند نیازهای روز جامعه از جمله ازدواج، اشتغال، بیماری های صعب العلاج، نشر معارف اسلامی و بسیاری از ضرورت های دیگر را برطرف کند، اظهار کرد: تداوم ترویج فرهنگ وقف در جامعه با مشارکت دستگاه های متولی و فرهنگی مورد تاکید است.

وی با اشاره تلاش ها پرسنل برای احیا، حفظ و گسترش موقوفات افزود: درآمد موقوفات براساس نیات واقفین هزینه شود و اوقاف استان در این راستا از تمامی ظرفیت نهادها و دستگاه های دولتی و خصوصی جهت معرفی کارکردها و ثمرات وقف به نحو احسن استفاده خواهد کرد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل خاطر نشان کرد: سازمان اوقاف در تمام ابعاد چه در حوزه موقوفات، بقاع، مساجد و مؤسسات خیریه شاهد گسترش و تحول است و تمام زمینه ها تحول خوب و چشمگیری را دارد.

حجت الاسلام جعفرزاده، امام جمعه شهرستان اصلاندوز نیز در این دیدار با بیان اینکه وقف در اسلام مسئله مهمی است، افزود: خدمت به مردم به ویژه نیازمندان مورد تاکید است و همه مسئولین باید تلاش کنند خدمت خالصانه و بدون منت را اولویت بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم ترویج فرهنگ وقف در جامعه

تداوم ترویج فرهنگ وقف در جامعه