مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 دی 1401 ساعت 19:552022-12-26سياسي

وداع مردم تهران با پیکرهای 200 شهید گمنام دفاع مقدس


آیین وداع با پیکرهای 200 شهید گمنام دفاع مقدس همزمان با شب سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) و مقارن با ایام شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و روز جهانی مقاومت با حضور مردم و مقامات لشکری و کشوری برگزار شد.

- آیین وداع با پیکرهای 200 شهید گمنام دفاع مقدس همزمان با شب سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) و مقارن با ایام شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و روز جهانی مقاومت با حضور مردم و مقامات لشکری و کشوری برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیین وداع با پیکرهای 200 شهید گمنام تازه تفحص شده دوران هشت سال دفاع مقدس، شامگاه امروز دوشنبه پس از اقامه نماز مغرب همزمان با شب شهادت حضرت زهرا (س) در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد.

پس از قرائت زیارت عاشورا، جمعی از عاشقان ایثار و شهادت و یادگاران دوران هشت سال دفاع مقدس؛ ضمن زیارت تابوت این شهدا در جوار آنها به عزاداری و سینه زنی برای حضرت زهرا (س) پرداختند.

پیکر بیشتر این 400 شهید مربوط به عملیات های بدر ، رمضان ، کربلای 5 ، کربلای 6 ، والفجر یک ، بیت المقدس و تک دشمن در سال 1367 در مناطق شرق دجله ، شرق بصره ، شلمچه و سومار توسط کمیته جست وجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح کاوش شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وداع مردم تهران با پیکرهای 200 شهید گمنام دفاع مقدس

وداع مردم تهران با پیکرهای 200 شهید گمنام دفاع مقدس