مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 دی 1401 ساعت 19:302022-12-26اقتصادي

پویش چتر سرخ زندگی با اهدای خون زمستانی در گلستان آغاز شد


مدیرکل انتقال خون استان گلستان گفت: پویش زمستانه چتر سرخ زندگی با هدف تامین خون مورد نیاز بیماران همزمان با سراسر کشور در استان گلستان هم آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فاطمه محمدی عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پویش چتر سرخ زندگی از ابتدای دی ماه تا پایان زمستان با هدف افزایش مشارکت عموم مردم در امر انساندوستانه اهدای خون در استان اجرا می شود.

مدیرکل انتقال خون استان گلستان افزود: با توجه به ورود فصل سرما و نوسانات ذخایر خون ناشی از شرایط جوی و بروز بیماری هایی که منع اهدای خون دارند، همه ساله در فصل سرما به علت ریزش مراجعه کنندگان به مراکز انتقال خون، با کاهش ذخایر خون مواجه می شویم.

وی با بیان اینکه نیاز به خون و فرآورده های آن یک نیاز دائمی و مستمر است و مدت زمان نگهداری آن محدود است، اظهار کرد: پویش چتر سرخ زندگی همزمان با کل کشور در استان گلستان راه اندازی شده تا از عموم مردم در قالب این پویش برای مراجعه به مراکز انتقال خون و شرکت در اهدای خون دعوت کنیم.

وی در خصوص ساعات فعالیت مراکز انتقال خون در مناطق مختلف هم گفت: مرکز اهدای خون گرگان در خیابان پنج آذر روبروی بیمارستان، همه روز از ساعت 7:30 الی 19 و روزهای پنجشنه از ساعت 7:30 الی 18 و جمعه ها از ساعت 8:30 الی 13:30، مرکز اهدای خون گنبد خیابان 17 شهریورشرقی جنب بخشدار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پویش چتر سرخ زندگی با اهدای خون زمستانی در گلستان آغاز شد

پویش چتر سرخ زندگی با اهدای خون زمستانی در گلستان آغاز شد