مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 دی 1401 ساعت 18:202022-12-26سياسي

ساختمان جدید کتابخانه عمومی طالب آباد مهدی شهر تعیین تکلیف شود


مدیرکل کتابخانه های عمومی استان سمنان بر لزوم افزایش تلاش ها برای توسعه زیرساخت های کتابخوانی در شهرستان مهدی شهر ازجمله تعیین تکلیف ساختمان جدید کتابخانه عمومی در طالب آباد تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مهدی شهر، محمد طاهریان، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان سمنان عصر امروز در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان مهدی شهر، ضمن تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام عزاداری بانوی دو عالم، حضرت فاطمه زهرا (س) و سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی، بر لزوم افزایش تلاش ها برای ایجاد و گسترش فرهنگ کتاب و کتاب خوانی و توسعه زیرساخت های این حوزه در شهرستان مهدی شهر ازجمله تعیین تکلیف خریداری و راه اندازی ساختمان جدید در طالب آباد تأکید کرد.

طاهریان به فعالیت های متنوع فرهنگی و اجتماعی کتابخانه ها اشاره کرد و با بیان اینکه کتابخانه ها امروز به عنوان یکی از پایگاه های فرهنگی جامعه تبدیل شده اند، گفت: مسؤولان باید نگاه جدی تری به این بخش داشته باشند.

وی کتاب و کتاب خوانی را مقوله ای مهم و اثربخش در سرنوشت جوامع بشری دانست و گفت: اساس پیشرفت هر کشوری درگرو توجه کافی به موضوع کتاب است.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان سمنان دغدغه های مقام معظم رهبری در حوزه مطالعه و کتاب خوانی مردم را یادآور شد و افزود: همه تلاش ما در مجموعه رسیدن به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساختمان جدید کتابخانه عمومی طالب آباد مهدی شهر تعیین تکلیف شود

ساختمان جدید کتابخانه عمومی طالب آباد مهدی شهر تعیین تکلیف شود