مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 دی 1401 ساعت 18:052022-12-26اجتماعي

بازگشایی راه ارتباطی 954 روستای برفگیر در همدان


معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان همدان از بازگشایی راه ارتباطی 954 روستای برفگیر در استان همدان خبر داد و گفت: طی سه روز گذشته شاهد بارش برف سنگین در مناطق کوهستانی و سرد سیر استان همدان بودیم.

- جواد نگاهداری در گفت وگو با ایسنا، ادامه داد: به همت راهداران پرتلاش و جهادگر همه راه های مواصلاتی اصلی، فرعی و روستایی استان باز و تردد به صورت عادی و روان در آنها برقرار شده است.

وی افزود: با توجه به بارش سنگین برف در برخی از مناطق کوهستانی استان، برای بازگشایی راه های روستایی به علت حجم زیاد برف، مجبور به استفاده از دستگاه بلدوزر شدیم.

وی اعلام کرد: طی سه روز گذشته 25 هزار و 635 کیلومتر-باند برف روبی و نمک پاشی در سطح راه های استان انجام شده است که این عملیات با به کارگیری 680 نفر نیروی راهدار، 435 دستگاه ماشین الات راهداری و 35 باب راهدارخانه صورت گرفت.

معاون راهداری استان همدان با بیان اینکه در این مدت به 450 مسافر و راننده گرفتار در برف و کولاک امدادرسانی شده است، گفت: کولاک برف در گردنه های برفگیر و جاده های کوهستانی در تمامی مناطق مختلف استان ادامه دار است.

این مقام مسئول تأکید کرد: از هموطنان خواهشمندیم با داشتن تجهیزات زمستانی و زنجیرچرخ وارد جاده ها شوند و از پر بودن باک خودرو، سالم بودن سیستم گرمایشی و برف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشایی راه ارتباطی 954 روستای برفگیر در همدان

بازگشایی راه ارتباطی 954 روستای برفگیر در همدان