مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 دی 1401 ساعت 17:552022-12-26حوادث

امدادرسانی هلال احمر به 1030 حادثه دیده زلزله بشرویه


مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: امدادگران این جمعیت در زلزله های اخیر بشرویه به 1030 نفر حادثه دیده خدمات رسانی کردند.

- محمدعلی کاوسی، امروز دوشنبه 5 دی به رسانه های گروهی گفت: با توجه به وقوع پس لرزه ها بعد از زلزله اصلی در بشرویه، تمام تیم های امدادی در سطح استان برای رسیدگی به حوادث احتمالی در حالت آماده باش کامل هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی اظهار کرد: در این راستا طی روند امدادرسانی ها، 222 تخته چادر، 356 تخته موکت، 190 عدد چراغ گرم کن و 270 تخته پتو بین زلزله زدگان توزیع شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی بیان کرد: 104 نیروی امدادی در قالب 23 تیم، عملیات امدادرسانی به زلزله زدگان را انجام دادند.

وی گفت: در مجموع 14 روستا شامل ملوند، ده محمد در طبس و روستاهای کرند، اصفاک، خانیکو، نیگنان، مردستان، عزیز آباد، جمالی، رقه، غتی آباد، شهرک امام، جوزردان، خدافرید در بشرویه زلزله را احساس کردند.

کاوسی از شهروندان بشرویه خواست در زمان وقوع زلزله با حفظ خونسرد، پرهیز از شتاب و پناهگیری در نقاط امن زلزله، از بروز حوادث احتمالی جلوگیری کنند.

زمین لرزه ای به بزرگی 5.

1 در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) عصر شنبه سوم دی ماه بشرویه در استان خراسان جنوبی را لرزاند و شب گذشته هم زلزله ای به بزرگی 4.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امدادرسانی هلال احمر به 1030 حادثه دیده زلزله بشرویه

امدادرسانی هلال احمر به 1030 حادثه دیده زلزله بشرویه