مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 دی 1401 ساعت 17:302022-12-26اقتصادي

109 هزار واحد مسکونی در محلات فرسوده در مراحل ساخت قرار دارند


نماینده شرکت بازآفرینی شهری ایران گفت: 600 هزار واحد مسکونی طی چهار سال در محلات بافت فرسوده ساخته خواهد شد و در حال حاضر 109 هزار واحد مسکونی در محلات فرسوده در مراحل ساخت قرار دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، موسی لواسانی ظهر دو شنبه در نشست های تخصصی با عنوان آموزه های زلزله بم همزمان با فرارسیدن هفته ایمنی در برابر زلزله و کاهش اثرات بلایای طبیعی در استان زنجان، از وجود 166 هزار هکتار بافت فرسوده شهری در سطح کشور خبر داد و گفت: دو میلیون و 700 هزار بنای ناپایدار در این محلات وجود دارد و این محلات فاقد هر گونه سازه هستند و با کوچک ترین زلزله ای همچون زلزله بم خسارت جانی و مالی سنگینی را به دنبال خواهد داشت.

وی ابراز داشت: ساماندهی حوزه مسکن یکی از اولویت های اساسی دولت مردمی بوده و روند اجرایی آن با شتاب خوبی در حال اجرا بوده و نوسازی بافت های فرسوده شهری یکی از چالش های اصلی دولت است.

نماینده شرکت بازآفرینی شهری ایران گفت: دولت سیزدهم با ارائه برنامه های تشویقی روند نوسازی بافت های فرسوده را شتاب بخشیده است.

وی تصریح کرد: با توجه به احتمال وقوع زلزله باید به محلات در معرض آسیب شدید توجه ویژه ای شود و همچنین مدیران شهری با برگزاری جلسات متعدد، بازدیدهای روزانه، مدیریت بحران برای رفع موانع اقدام کنند و برای جلوگیری از وقوع خسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

109 هزار واحد مسکونی در محلات فرسوده در مراحل ساخت قرار دارند

109 هزار واحد مسکونی در محلات فرسوده در مراحل ساخت قرار دارند