مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 دی 1401 ساعت 17:302022-12-26سياسي

جمع آوری 96 میلیارد تومان زکات در مازندران/ مشارکت 14 استان در جشنواره زکات


مدیرکل کمیته امداد مازندران، زکات را توصیه دینی دانست و گفت: تعهد زکات امسال ما 74 میلیارد تومان بود اما از ابتدای سال جاری 96 میلیارد تومان جمع آوری شد.

- ایسنا/مازندران مدیرکل کمیته امداد مازندران، زکات را توصیه دینی دانست و گفت: تعهد زکات امسال ما 74 میلیارد تومان بود اما از ابتدای سال جاری 96 میلیارد تومان جمع آوری شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام بشیرعالیشاه امروز در نشست خبری که با موضوع جشنواره زکات و گفتمان خدمت برگزار شد، با اشاره به اینکه فقر در مازندران زیر برگ سبز پنهان است، اظهار کرد: با توجه به اینکه در پس کوچه های مازندران محرومیت وجود دارد اما برکت انقلاب اسلامی زیر ساخت های رفاهی فراهم شد، با همت مسئولان متعهد مشکلات موجود باید رفع شود.

مدیرکل کمیته امداد مازندران مشارکت خیران در بحث ساخت مسکن محرومان را اقدام موثر در خانه دار شدن مددجویان این نهاد حمایتی دانست و گفت: با همت خیران، مسکن محرومین مورد توجه قرار گرفت کمیته امداد با همکاری بنیاد مسکن و بنیاد مستضعفان ساخت 112 مسکن را شروع کرد.

این مسئول با اعلام اینکه در 14 اسفند ماه امسال یک هزار مسکن محرومین به بهره برداری می رسد، افزود: دراسفند ماه امسال دوهزار مسکن محرومین هم کلنگ زنی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمع آوری 96 میلیارد تومان زکات در مازندران/ مشارکت 14 استان در جشنواره زکات

جمع آوری 96 میلیارد تومان زکات در مازندران/ مشارکت 14 استان در جشنواره زکات