مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 دی 1401 ساعت 17:002022-12-26سياسي

عاشقان فاطمی در«حسینیه بی نشان» عزاداری می کنند/ حسینیه ای به وسعت شهر کاشمر


رییس شورای هیئات مذهبی کاشمر از راه اندازی حسینیه سیار تحت عنوان «کاروان بی نشان» برای نخستین بار به منظور اقامه عزای حضرت فاطمه الزهرا(س) در این شهرستان خبر داد.

- علی ناظمی در گفتگو با خبرنگار فارس در کاشمر با اشاره به راه اندازی حسینیه سیار برای برگزاری عزاداری ایام شهادت حضرت فاطمه الزهرا(س) در این شهرستان اظهار کرد: این حسینیه برای نخستین بار تحت عنوان کاروان بی نشان با همکاری امور فرهنگی شهرداری کاشمر راه اندازی شده است.

رییس شورای هیئات مذهبی کاشمر تبلیغ و ترویج عزاداری شهادت حضرت فاطمه الزهرا(س) در محلات، مناطق و مجموعه هایی که امکانات برگزاری مراسم عزاداری ندارند را از اهداف این اقدام فرهنگی عنوان کرد و یادآور شد: با برنامه ریزی و اطلاع رسانی انجام شده تلاش می کنیم، زمینه حضور این حسینیه را در تمامی نقاط شهر که دسترسی شان به هیئات عزاداری سخت تر است فراهم کنیم.

وی با اشاره به استقبال انجام شده از این کاروان خاطر نشان کرد: برابر پیش بینی های انجام شده در مدت 10 روز فعالیت این حسینیه بیش از 100 مراسم عزاداری برگزار می شود.

ناظمی با بیان اینکه در این حسینیه از مبلغان دینی و مداحان برای برگزاری جلسات عزاداری استفاده می کنیم، بیان کرد: در هر یک از این جلسات یک روحانی در راستای سیره، فضایل و زندگانی حضرت زهرا(س) سخنرانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عاشقان فاطمی در«حسینیه بی نشان» عزاداری می کنند/ حسینیه ای به وسعت شهر کاشمر

عاشقان فاطمی در«حسینیه بی نشان» عزاداری می کنند/ حسینیه ای به وسعت شهر کاشمر