مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 دی 1401 ساعت 16:502022-12-26اجتماعي

سالانه 33 حادثه و مخاطره طبیعی جهان در مازندران رخ می دهد


مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران گفت: از 45 مخاطره طبیعی جهان بیش از 33 مخاطره در کشور و مازندران سالانه رخ می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسینعلی محمدی شیرکلایی عصر دوشنبه در نشست سراسری ایمنی در برابر زلزله که به مناسبت 5 دی ماه روز ملی ایمنی در برابر زلزله در آمل برگزار شد، با اشاره به اینکه به مناسبت هفته کاهش بلایای طبیعی در استان مازندران مانورهای ایمنی و آگاهی بخشی تدارک دیده شده است، تصریح کرد: باید تلاش کنیم ایمنی جامعه را در برابر بلایا افزایش دهیم و با همکاری دستگاه های اجرایی بتوانیم فرهنگ ایمنی را نهادینه کنیم.

وی با تاکید بر اینکه جامعه باید در بحث آموزش و ایمن سازی در برابر حوادث حساس شود، بیان کرد: در این حوزه شهرستان هایی که با مخاطرات بیشتری مواجه هستند می باید درباره حوادث طبیعی و پیامدهای آن آگاهی های لازم را به دست آورند.

محمدی با اشاره به اینکه ایران کشوری با مخاطرات بالا است و در ده سال گذشته ایران در زمره ده کشور بلاخیز دنیا بوده است؛ بیان کرد: از 45 مخاطره طبیعی در دنیا بیش از 33 مخاطره در کشور و استان مازندران در حال رخ دادن است.

مدیرکل مدیریت بحران مازندران با بیان اینکه فراوانی تجمعی مخاطرات در حال گسترش است، تصریح کرد: مخاطرات گذشته به قوت خود باقی است و این امر می طلبد تلاش ها و تمهیداتی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سالانه 33 حادثه و مخاطره طبیعی جهان در مازندران رخ می دهد

سالانه 33 حادثه و مخاطره طبیعی جهان در مازندران رخ می دهد