مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 دی 1401 ساعت 15:502022-12-26اجتماعي

محدودیت های ترافیکی تشییع شهدای گمنام در مشهد


فرمانده پلیس راهور خراسان رضوی از اعلام محدودیت های ترافیکی به مناسبت تشییع شهدای گمنام در مشهد خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علی اکبر غلامی اظهار کرد: در اجرای تدابیر فرماندهی انتظامی استان، پلیس راهور خراسان رضوی طرح ترافیکی ویژه ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و تشییع پیکر شهدای گمنام در دستور کار قرار دارد.

فرمانده پلیس راهور خراسان رضوی افزود: بر این اساس ورود خودروهای سواری به رینگ میدان شهدا در ضلع شمال از خیابان عبادی تقاطع عبادی و خواجه ربیع و کنارگذر ورود به میدان شهدا و ضلع جنوب خیابان خمینی (ره) از کنارگذر مقابل آموزش و پرورش و ضلع غرب از میدان توحید در صورت لزوم و ضلع شرق از تقاطع شهدا اجرا خواهد شد.

وی ادامه داد: اجرای طرح ترافیکی محدوده حرم مطهر شامل استقرار تیم های پلیس در میدان شهدای گوهرشاد و خیابان نواب و میدان بسیج و تقاطع دانش و خیابان شهید اندرزگو و خیابان آیت الله بهجت و خیابان طبرسی تقاطع شهید گمنام است.

غلامی گفت: هرگونه محدودیت و جلوگیری از تردد خودروها بنا به وضعیت موجود خواهد بود و تا زمانی که تردد وسایل نقلیه مقدور باشد پلیس اقدام به روانسازی ترافیک خواهد کرد.

فرمانده پلیس راهور خراسان رضوی بیان کرد: همچنین برای خیابان شیرازی محدودیت توقف در رینگ میدان شهدا و طول خیابان شیرازی تا حرم مطه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محدودیت های ترافیکی تشییع شهدای گمنام در مشهد

محدودیت های ترافیکی تشییع شهدای گمنام در مشهد