مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 دی 1401 ساعت 15:402022-12-26پزشكي

برگزاری دوره آموزشی مدیران مراکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی


سومین دوره آموزشی ویژه مدیران مراکز مطالعات دانشکده ها و دانشگاه های علوم پزشکی با موضوع یادگیری الکترونیک به مدت دو هفته برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت بهداشت، دکتر آیین محمدی رییس مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی وزارت بهداشت با اعلام این خبر گفت: مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی به منظور ارتقای عملکرد و کیفیت خدمات آموزشی در سطح دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی، در کمیته رشد و بالندگی خود، مجموعه ای از دوره های آموزشی ویژه مدیران مراکز مطالعات کشور را طراحی کرده است.

محمدی اظهار داشت: با توجه به برگزاری موفق اولین و دومین این دوره با عناوین برنامه ریزی درسی و دانش پژوهی آموزش، دوره سوم با عنوان یادگیری الکترونیک در آموزش پزشکی از تاریخ 4 دی ماه سال جاری آغاز شده و به مدت دو هفته برگزار می شود.

وی گفت: پخش همزمان دوره آموزشی یادگیری الکترونیک در فضای اسکای روم دانشگاه علوم پزشکی تهران و پخش غیرهمزمان آن در سامانه نوید دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار خواهد شد.

رییس مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی گفت: حدود 123 نفر برای سومین دوره ثبت نام کردند و این دوره آموزشی با حضور 7 استاد برجسته از دانشگاه های مختلف ارائه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری دوره آموزشی مدیران مراکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی

برگزاری دوره آموزشی مدیران مراکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی