مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 دی 1401 ساعت 15:402022-12-26سياسي

اطلاع رسانی به عموم مردم موثرترین راهکار برای مقابله با زلزله است


سفیرنوسازی، مقاوم سازی و بازسازی شهرستان بم گفت: اطلاع رسانی به عوام و عموم مردم بهترین و موثرترین راهکار در این خصوص است چراکه هرجا مردم پای کار بودند دقت کار به حد اعلا رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مصطفی زینت بخش ظهر دوشنبه در نشست سفیران بازآفرینی در محل حسینیه اعظم زنجان، با بیان اینکه زلزله بم یک اتفاق نادر و واقعی بود که در 12 ثانیه با عمق کانونی 15 کیلومتر، شهر را حلاجی و با خاک یکسان کرد، افزود: بعداز زلزله بم، اگر همت و تلاش مردم بازمانده از این زلزله نبود، بازسازی انجام نمی شد.

وی بیان داشت: امروز شهر بم به یک شهر پویا و پایدار تبدیل شده است.

سفیرنوسازی، مقاوم سازی و بازسازی شهرستان بم گفت: با وجود رشد و توسعه علم و تکنولوژی، پیش بینی زلزله قبل از رخداد آن تاکنون در هیچ کشوری میسر نشده است.

زینت بخش تاکید کرد: با استفاده از همین تکنولوژی و علوم، بعد از گذشت 19 سال از زلزله بم و انجام ساخت و سازها، نشان دادیم که می توانیم در برابر حوادث طبیعی از جمله زلزله مقاوم باشیم و کمترین آسیب ها را ببینیم.

وی با بیان اینکه این زلزله هرچند تبعات و مصیبت های زیادی داشت اما برکاتی نیز درپی داشت، افزود: به این جهت که یک شهر به کارگاه و آموزشگاه تبدیل شد و از تمام ایران و حتی متخصصان برخی کشورها برای تحقیقات و مطالعه در این خصوص و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اطلاع رسانی به عموم مردم موثرترین راهکار برای مقابله با زلزله است

اطلاع رسانی به عموم مردم موثرترین راهکار برای مقابله با زلزله است