مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 دی 1401 ساعت 15:302022-12-26اجتماعي

اردبیل آخر هفته برفی خواهد داشت


مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت: براساس نقشه های هواشناسی از اواخر وقت پنجشنبه علاوه بر وزش باد خزری آسمان استان ابری شده و در برخی مناطق بارش خفیف برف پیش بینی می شود.

- سیاوش محمدی در گفت وگو با خبرنگار مهر ، با اشاره به تداوم هوای سرد تا صبح چهارشنبه در استان اردبیل اظهار کرد: بر اساس نقشه های هواشناسی از اواخر وقت پنجشنبه علاوه بر وزش باد خزری آسمان استان ابری شده و در برخی مناطق بارش خفیف برف پیش بینی می شود.

وی با بیان اینکه طی امروز دوشنبه با پایداری نسبی شرایط جوی، آسمان استان در اغلب مناطق صاف تا نیمه ابری انتظار می رود، افزود: شرایط جوی تا اواسط هفته نسبتاً ناپایدار بوده و آسمان استان در بیشتر ساعات نیمه ابری تا ابری همراه با مه رقیق خواهد بود.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل بیان کرد: در بعضی ساعت ها با تقویت ناپایداری و افزایش ابر پیش بینی می شود برف در نواحی کوهستانی و ارتفاعات مناطق مرکزی و جنوبی استان میهمان شود.

محمدی ادامه داد: روزهای چهارشنبه و پنجشنبه جوی نسبتاً پایدار با آسمانی صاف تا نیمه ابری همراه با وزش ملایم باد در بیشتر مناطق استان خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه احتمال یخبندان، کاهش دید افقی و لغزندگی در جاده های کوهستانی و برف گیر دور از انتظار نیست، افزود: لازم است تا اطلاع ثانوی کوهنوردان بومی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردبیل آخر هفته برفی خواهد داشت

اردبیل آخر هفته برفی خواهد داشت