مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 دی 1401 ساعت 15:252022-12-26سياسي

فرهنگ فاطمی در جامعه باید نهادینه شود


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه در آستانه سالروز رحلت فاطمه زهرا (س) گفت: علاوه بر برگزاری باشکوه آیین عزاداری فرهنگ فاطمی نیز در جامعه باید نهادینه شود.

- ارومیه - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه در آستانه سالروز رحلت فاطمه زهرا (س) گفت: علاوه بر برگزاری باشکوه آیین عزاداری فرهنگ فاطمی نیز در جامعه باید نهادینه شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سیدمهدی قریشی ظهر دوشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان ارومیه با اشاره به مقام شامخ حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها در نزد باری تعالی گفت: این بانوی والا مقام از چنان جایگاه ارزشمندی در نزد خداوند برخوردار است که ملائکه الهی پس از رحلت پیامبر اکرم (ص) برای دلداری بر ایشان نازل شدند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه ضمن تاکید بر ضرورت برگزاری گسترده آیین عزاداری به مناسبت شهادت این بانوی بزرگ اسلام تاکید کرد: باید با آموزش سیره آن اسوه بی مثال در جامعه، فرهنگ فاطمی به طور گسترده در جامعه نهادینه شود.

وی ضمن توصیه مسئولان به خدمت صادقانه و بی منت به مردم توصیه کرد و افزود: مسئولیت در جامعه اسلامی موهبتی از سوی خداست و مسئولان جمهوری اسلامی در هر رده ای که هستند باید در جهت خدمت گذاری بی منت و صادقانه به مردم و رفع مشکلات آنان تلاش کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگ فاطمی در جامعه باید نهادینه شود

فرهنگ فاطمی در جامعه باید نهادینه شود