مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 دی 1401 ساعت 15:252022-12-26اقتصادي

معافیت مالیات بر ارزش افزوده مواد اولیه اصلی فرش دستباف اجرا شد


طبق اعلام مرکز ملی فرش ایران از این پس کلیه ذینفعان زنجیره تولید فرش دستباف از واردکنندگان پشم و ابریشم تا کارخانجات تولید نخ و کلیه تولیدکنندگان فرش دستباف از مالیات بر ارزش افزوده معاف هستند.

- طبق اعلام مرکز ملی فرش ایران از این پس کلیه ذینفعان زنجیره تولید فرش دستباف از واردکنندگان پشم و ابریشم تا کارخانجات تولید نخ و کلیه تولیدکنندگان فرش دستباف از مالیات بر ارزش افزوده معاف هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با توجه به قانون دائمی مالیات بر ارزش افزوده مصوب دی ماه سال گذشته، فرش دستباف و مواد اولیه اصلی آن در جز (13) بند الف ماده 9 قانون مالیات بر ارزش افزوده قرار دارد.

در فهرست کالاهای مشمول معافیت های ماده (9- فصل سوم) قانون یاد شده، برای ایجاد وحدت رویه و هماهنگی بین ارگان های مرتبط با حوزه فرش دستباف، فهرست مشخصات مواد اولیه اصلی فرش دستباف که با مشورت اعضای کمیسیون تامین، تولید و اشتغال با حضور مجموعه های دولتی و بخش خصوصی در مرکز ملی فرش ایران تهیه شده، به عنوان مبنای معافیت قانون مالیات بر ارزش افزوده تایید و در تارنمای سازمان امور مالیاتی به آدرس www.

intamedia.

ir قرار گرفته است.

بر اساس فهرست یاد شده، با پیگیری های مرکز ملی فرش ایران، این فهرست طی نامه ای در اسفند سال قبل از سوی سازمان امور مالیاتی به اطلاع گمرک جمهوری اسلامی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معافیت مالیات بر ارزش افزوده مواد اولیه اصلی فرش دستباف اجرا شد

معافیت مالیات بر ارزش افزوده مواد اولیه اصلی فرش دستباف اجرا شد