مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 دی 1401 ساعت 15:102022-12-26سياسي

برگزاری شانزدهمین دوره طرح اندیشه مطهر ویژه دانشجومعلمان برادر استان خوزستان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان ها خبرگزاری دانشجو، همزمان با ایام فاطمیه، حماسه نه دی و سالگرد شهادت سردار دلها، حوزه بسیج دانشجویی شهید ملایی دانشگاه فرهنگیان خوزستان مرحله تجمیعی برون استانی شانزدهمین دوره طرح اندیشه مطهر را در قم، - همزمان با ایام فاطمیه، حماسه 9 دی و سالگرد شهادت سردار دلها، حوزه بسیج دانشجویی شهید ملایی دانشگاه فرهنگیان خوزستان مرحله تجمیعی برون استانی شانزدهمین دوره طرح اندیشه مطهر را در قم، تهران و کرمان برگزار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان ها خبرگزاری دانشجو، همزمان با ایام فاطمیه، حماسه نه دی و سالگرد شهادت سردار دلها، حوزه بسیج دانشجویی شهید ملایی دانشگاه فرهنگیان خوزستان مرحله تجمیعی برون استانی شانزدهمین دوره طرح اندیشه مطهر را در قم، تهران و کرمان برگزار می کند.

این دوره از پنجم لغایت سیزدهم دی ماه 1401 با حضور 100 نفر از دانشجومعلمان برادر پردیس ها و مراکز دانشگاه فرهنگیان استان خوزستان در شهر های قم، تهران و کرمان برگزار میگردد.

شانزدهمین دوره طرح اندیشه مطهر با زیارت حرم حضرت معصومه (س) در ایام فاطمیه، حضور در مراسم حماسه نه دی و دوره تخصصی در تهران آغاز و با اعزام به راهیان نور مقاومت و تجدید عهد و پیمان با سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی پایان می یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری شانزدهمین دوره طرح اندیشه مطهر ویژه دانشجومعلمان برادر استان خوزستان

برگزاری شانزدهمین دوره طرح اندیشه مطهر ویژه دانشجومعلمان برادر استان خوزستان