مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 دی 1401 ساعت 15:002022-12-26فرهنگي

آمادگی استان ها برای شرکت در جشنواره تجسمی فجر/ عدالت فرهنگی این بار در هنر تجسمی


بخش تجسم هنر پانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر از اعلام آمادگی و مشارکت گسترده استان های کشور در برگزاری جشنواره پانزدهم خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، از عدالت فرهنگی و تمرکز زدایی از مهمترین اتفاقات و بحث های انجام شد در تمامی بخش های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است، اتفاقی که نمود اصلی و بیرونی آن در جشنواره های ذیل این وزارتخانه اتفاق می افتد.

حال بعد از دیگر بخش های معاونت هنری ارشاد که از ابتدا شروع کننده این موضوع مهم بوده است، جشنواره هنرهای تجسمی نیز با آمادگی استان ها برای شرکت در این جشنواره مواجه شده است؛ اتفاقی که می تواند قدم مهمی در عدالت فرهنگی باشد.

در همین راستا سید مصطفی زراوندیان، دبیر بخش تجسم هنر ضمن ارزیابی مثبت روند تعامل ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ها با دبیرخانه پانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر گفت: امسال همچون سال گذشته همزمان با برگزاری جشنواره هنرهای تجسمی فجر در پایتخت، شاهد برپایی نمایشگاه های هنری در استان های سراسر کشور نیز خواهیم بود.

وی افزود: به منظور تمرکززدایی، بهره برداری بهینه از ظرفیت های موجود در استان ها و نیز ایجاد زمینه های لازم جهت ارائه آثار هنرمندان مستعد سراسر کشور، در این دوره نیز تدابیر و تمهیدات مقتضی پیش بینی شده است تا هنرمندان از اقصی نقاط کشور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی استان ها برای شرکت در جشنواره تجسمی فجر/ عدالت فرهنگی این بار در هنر تجسمی

آمادگی استان ها برای شرکت در جشنواره تجسمی فجر/ عدالت فرهنگی این بار در هنر تجسمی