مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 دی 1401 ساعت 14:552022-12-26سياسي

ترویح فرهنگ منابع طبیعی با آگاه سازی مردم


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان فارس بر لزوم استفاده از فرصت هفته منابع طبیعی برای ترویج فرهنگ حفظ منابع طبیعی با آگاه سازی مردم و با استفاده از همه ظرفیت ها تاکید کرد.

- منصور رضایی دوشنبه 5 دی در نخستین نشست هماهنگی و برنامه ریزی مراسم هفته منابع طبیعی بر اجرای متفاوت برنامه ها در قالب ایده های بدیع و نو در طول ایام این هفته تاکید و اضافه کرد: هفته منابع طبیعی فرصت بسیار خوبی برای ارائه طرح، ایده پردازی و نوآوری ها با هدف آگاه سازی و نهادینه کردن فرهنگ منابع طبیعی است.

رضایی با اشاره به انسجام گروهی در اجرای برنامه های هفته منابع طبیعی گفت: با استفاده از ظرفیت ها و امکانات موجود در راستای هدایت و ترویج فرهنگ منابع طبیعی به آحاد جامعه به ویژه مسئولان همه نهادها و سازمان ها، در زمینه انعکاس بیشتر و بهتر فعالیت ها و عملکردهای این مجموعه بهتر عمل کنیم.

وی افزود: در راستای اجرای مطلوب تر برنامه ها سعی براینست مراسم های مختلف این هفته از جمله برنامه های نهالکاری با حضور پررنگ مردم و تشکل هایی مردم نهاد برگزار شود.

رضایی با اشاره به نهادینه کردن فرهنگ کاشت نهال توسط دانش آموزان با شعار هردانش آموز 10 نهال گفت: این اقدام علاوه بر گسترش فرهنگ حفاظت از عرصه های طبیعی نقش بسزایی برای مشارکت نوجوانان در فعالیت های اجتماعی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترویح فرهنگ منابع طبیعی با آگاه سازی مردم

ترویح فرهنگ منابع طبیعی با آگاه سازی مردم