مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 دی 1401 ساعت 14:552022-12-26اقتصادي

چه تعداد از منازل روستایی خوزستان مقاوم سازی شده اند؟


مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خوزستان از مقاوم سازی 80 هزار واحد مسکونی در روستاها و شهرهای کمتر از 25 هزار نفر در استان خبر داد و گفت: امسال نیز مقاوم سازی 10 هزار واحد مسکونی در دستور کار است که در مراحل مختلف اجرا هستند.

- حسین جنتی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به 5 دی ماه روز ایمنی در برابر زلزله و کاهش آثار بلایای طبیعی اظهار کرد: تاکنون 80 هزار واحد مسکونی در روستاها و شهرهای کمتر از 25 هزار نفر در خوزستان مقاوم سازی شده اند.

وی در خصوص ادامه روند مقاوم سازی واحدهای مسکونی در خوزستان افزود: براساس تفاهم نامه های منعقد شده با بخش های مختلف، مقاوم سازی 10 هزار واحد مسکونی در روستاها و شهرهای کمتر از 25 هزار نفر برای سال 1401 در دستور کار است که در مراحل مختلف اجرا هستند.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خوزستان گفت: از زمانی که کار مقاوم سازی در روستاها و شهرهای با جمعیت زیر 25 هزار نفر از سوی بنیاد مسکن در خوزستان انجام شده است، خسارات ناشی از بلایای طبیعی مثل زلزله در این واحدها بسیار جزیی بوده و یا اصلا وجود نداشته است که بیانگر ایمنی بسیار خوب ایجاد شده است.

جنتی در خصوص پرداخت تسهیلات برای بازسازی و مقاوم سازی واحدهای روستایی عنوان کرد: تسهیلات بانکی 200 میلیون تومانی برای بازسازی و مقاوم سازی هر واحد مسکن روستایی و در شهره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چه تعداد از منازل روستایی خوزستان مقاوم سازی شده اند؟

چه تعداد از منازل روستایی خوزستان مقاوم سازی شده اند؟