مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 دی 1401 ساعت 14:502022-12-26اقتصادي

97 درصد از بوشهری ها باسواد هستند


معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: نرخ سوادآموزی 35 درصدی این استان در ابتدای شکل گیری انقلاب اسلامی به 97 درصد در سال جاری ارتقا یافته است.

- ایسنا/بوشهر معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: نرخ سوادآموزی 35 درصدی این استان در ابتدای شکل گیری انقلاب اسلامی به 97 درصد در سال جاری ارتقا یافته است.

میلاد حبیبی نیا دوشنبه 5 دی در نشست شورای پشتیبانی سواداموزی استان بوشهر اظهار کرد: شهرستان های بوشهر و دیلم بالاترین و شهرستان عسلویه کمترین نرخ باسوادی را در این استان دارند.

وی با بیان اینکه در سال 1400، بیش از هزار و 835 نفر از خدمات سوادآموزی بهره مندی شده اند، افزود: حجم ابلاغی از سازمان مرکزی به سوادموزی استان در سال جاری، جذب و پوشش چهار هزار و 472 سودآموز است.

حبیبی نیا عنوان کرد: افراد بی سواد، تارکان تحصیل و بازماندگان از تحصیل، مهمترین مبادی ورودی بی سوادی در جامعه هستند که برای حل این موضوع، نیازمند مشارکت همگانی دستگاه های اجرایی، گروه های جهادی و سازمان های مردم نهاد هستیم.

وی ادامه داد: محتواهای تولید شده توسط سازمان نهضت سوادآموزی که در دوره های سوادآموزی استفاده می شود، بروز و مطابق شرایط موجود جامعه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

97 درصد از بوشهری ها باسواد هستند

97 درصد از بوشهری ها باسواد هستند