مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 دی 1401 ساعت 14:352022-12-26سياسي

باقرزاده: ساماندهی وضعیت نیروهای شرکتی در دستور کار دولت و مجلس قرار گیرد


نماینده مردم بابلسر در مجلس شورای اسلامی در تذکری به دولت و هیات رییسه مجلس خواستار اجرای طرح ساماندهی و تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی شد.

- نماینده مردم بابلسر در مجلس شورای اسلامی در تذکری به دولت و هیات رییسه مجلس خواستار اجرای طرح ساماندهی و تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی اصغر باقرزاده در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز دوشنبه (4 دی ماه) مجلس شورای اسلامی با اشاره به شهادت حضرت فاطمه (س) بیان کرد: فاطمه یعنی ایثار و از خود گذشتن، فاطمه یعنی ولایت پذیری و شجاعت و یعنی نوع دوستی و مسئولیت پذیری اجتماعی یعنی حجاب و تحکیم مبانی خانواده، امیدوارم دستگاه ها و نهادهای فرهنگی بتوانند در این ایام حضرت فاطمه (س) را به معنای واقعی خود به نسل جوان امروز معرفی کنند.

وی در ادامه خطاب به دولت فرانسه عنوان کرد: آقای مکرون؛ شما که تحمل اعتراض ها در خیابان های پاریس را ندارید و پاسخ معترضین را با گلوله می دهید، حق دخالت و اظهار نظر در مورد سایر کشورها را ندارید.

نماینده مردم بابلسردر مجلس شورای اسلامی خطاب به نمایندگان مجلس بیان کرد: اگرچه یکی از رسالت های اصلی ما نمایندگان، بیان مشکلات مردم و انتقال صدای مردم از تریبون مجلس است، ولی طبعا بخش مهمتر رسالت ما پیگیری و درمان درد مردم است؛ اینکه بگوییم گرانی های جانکا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باقرزاده: ساماندهی وضعیت نیروهای شرکتی در دستور کار دولت و مجلس قرار گیرد

باقرزاده: ساماندهی وضعیت نیروهای شرکتی در دستور کار دولت و مجلس قرار گیرد