مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 دی 1401 ساعت 14:302022-12-26بين الملل

اوکراین به مذاکرات پشت پرده برای دریافت سلاح اقرار کرد


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، «دیمیتری کولبا» وزیر خارجه اوکراین در یک نطق تلویزیونی به مردم این کشور قول داد که همه تسلیحات ضروری برای مقابله با روسیه وارد اوکراین خواهد شد.

- وزیر خارجه اوکراین اعلام کرد که کی یف در حال رایزنی پشت پرده با واشنگتن و دیگر حامیانش برای دریافت تسلیحات ضروری جهت مقابله با مسکو است.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، دیمیتری کولبا وزیر خارجه اوکراین در یک نطق تلویزیونی به مردم این کشور قول داد که همه تسلیحات ضروری برای مقابله با روسیه وارد اوکراین خواهد شد.

به فاصله چند روز بعد از سفر ولودیمیر زلنسکی رییس جمهور اوکراین به آمریکا و تاکید واشنگتن بر ارسال سامانه پاتریوت به کی یف، مقام ارشد اوکراینی به رایزنی های پشت پرده با آمریکا و دیگر متحدان غربی درباره دریافت تسلیحات اقرار کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازشبکه اوکراینی آزادی (FREEDOM)، وزیر خارجه اوکراین در یک نطق تلویزیونی به مردم این کشور اعلام کرد که اوکراین همه تسلیحات ضروری برای آزادسازی اراضی خود از دست اشغالگران روسیه را در اختیار خواهد داشت.

دیمیتری کولبا گفت: اگر بخواهیم همه گفتگو های پشت پرده خودمان را نه تنها در قبال واشنگتن بلکه در کشور های دیگر خلاصه کنیم، نتیجه این است: همه تسلیحات لازم اینجا (اوکراین) خواهند بود، فقط موضو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اوکراین به مذاکرات پشت پرده برای دریافت سلاح اقرار کرد

اوکراین به مذاکرات پشت پرده برای دریافت سلاح اقرار کرد