مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 دی 1401 ساعت 14:152022-12-26پزشكي

سویه جدید کرونا در حال گسترش است/ دُز یادآور تزریق کنید


این سویه جدید، نسبت به سویه BA5 عفونت زایی بیشتر و دوره نهفته کمتری دارد و بیشتر هم افرادی که واکسن نزدند و یا افراد بالای 60 سال را درگیر می کند.

- این سویه جدید، نسبت به سویه BA5 عفونت زایی بیشتر و دوره نهفته کمتری دارد و بیشتر هم افرادی که واکسن نزدند و یا افراد بالای 60 سال را درگیر می کند.

رییس اورژانس بیمارستان فجر از موج جدید کرونا و افزایش روند بستری بیماران کرونایی طی دو هفته قبل خبرداد و گفت: سویه جدید کرونا به سرعت در حال گسترش است.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، محمد مهدی دادفر متخصص طب اورژانس و رییس اورژانس بیمارستان فجر در یک برنامه رادیویی از موج جدید کرونا و افزایش روند بستری بیماران کرونایی طی دو هفته قبل خبرداد و گفت: سویه جدید کرونا به سرعت در حال گسترش است.

  وی افزود: این سویه جدید، نسبت به سویه BA5 عفونت زایی بیشتر و دوره نهفته کمتری دارد و بیشتر هم افرادی که واکسن نزدند و یا افراد بالای 60 سال را درگیر می کند.

  دادفر با اشاره به اینکه سویه جدید کرونا، سیستم ایمنی را دور می زند گفت: افراد با علائم شدیدی مانند ضعف و بیحالی شدید، تهوع و استفراغ، بدن درد شدید و مقاوم به درمان و کاهش بویایی و چشایی مراجعه می کنند.

  رییس اورژانس بیمارستان فجر با تأکید بر اینکه افراد حتماً در بدو این بیماری اصول بهداشتی را رعایت کنند اظهار کرد: ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سویه جدید کرونا در حال گسترش است/ دُز یادآور تزریق کنید

سویه جدید کرونا در حال گسترش است/ دُز یادآور تزریق کنید