مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 دی 1401 ساعت 14:052022-12-26سياسي

سیاست انقباض پولی، نقدینگی را کنترل نکرده است


عدم کنترل نقدینگی و هدایت به سمت تولید و افزایش پایه پولی همچنان تورم و گرانی را رقم می زند، سیاست انقباضی پولی و عدم واگذاری تسهیلات بانکی پاسخ نداده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبر محمدصالح جوکار نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز (دوشنبه 5 دی ماه) در نشست علنی مجلس در نطق میان دستور گفت: در آستانه سالگرد 9 دی هستیم حماسه 9 دی و حماسه انقلابی آحاد ملت ولایت مدار ایران اسلامی نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی برگ زرین دیگری در تاریخ ملت بزرگ ایران به شمار می آید.

این حماسه نماد عزت، استقلال و بصیرت مردمی بود که برای حفظ اصول با آرمان های انقلاب اسلامی پایداری کردند و این روز بزرگ به عنوان روز بصیرت در تاریخ ماندگار ساختند.

وی افزود: روز 9 دی مردم ولایت مدار نشان دادند دشمنان خود را به خوبی می شناسند و هرگز فریب نیرنگ آنها را نمی خوردند و با بصیرت تام هرگز راه خود را گم نمی کنند و پیوسته مسیر خویش را هماهنگ با راه روشن ولایت می دادند.

9 دی همان اندازه یادآور همراهی و پشتوانه ملت شریف ایران از نظام اسلامی است به همان اندازه بر مسئولیت و تعهدات تمام مسئولین در سطوح مختلف افزوده است.

جوکار بیان کرد: باید این سوال را پرسید آیا مسئولین مانند مردم به میدان دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی آمده اند؟ آیا در حل مشکلات کشور وقت شناس بوده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیاست انقباض پولی، نقدینگی را کنترل نکرده است

سیاست انقباض پولی، نقدینگی را کنترل نکرده است