مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 دی 1401 ساعت 14:002022-12-26بين الملل

انصارالله: توان موشکی صنعاء پیشرفته شده و دور بعدی نبرد متفاوت خواهد بود


یکی از رهبران جنبش انصارالله یمن به عربستان سعودی هشدار داد که اگر خواسته های صنعاء برآورده نشود، صنعاء در مقابل محاصره دست روی دست نمی گذارد و دور آتی نبرد متفاوت تر از دور قبل خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، محمد البخیتی از رهبران جنبش انصارالله یمن گفت که کشورهای عضو ائتلاف متجاوز سعودی با مطرح کردن موضوع پرداخت حقوق بخشی از کارکنان، به دنبال ایجاد اختلافات داخلی در یمن هستند.

البخیتی در مصاحبه با شبکه المیادین با اعلام این مطلب گفت که اگر به خواسته های عادلانه صنعاء پاسخ داده نشود، صنعاء نیز دست بسته نخواهد ماند و به این محاصره پاسخ خواهد داد.

وی افزود که پیشنهادات کشورهای عضو ائتلاف متجاوز سعودی خواسته های صنعاء را برآورده نکرده و موضع این کشورها تاکنون در خصوص پرداخت حقوق کارکنان روشن نیست.

وی تصریح کرد: دور آتی رویاروی نظامی با عربستان سعودی متفاوت از دور قبلی خواهد بود چرا که توان موشکی و هوایی صنعاء پیشرفته تر شده است .

البخیتی همچنین تأکید کرد که نیروهای مسلح یمن در سایه توسعه توان نظامی خود قادر هستند ضرباتی را به عمق کشورهای عضو ائتلاف متجاوز وارد آورند.

در همین ارتباط رسانه های یمنی گزارش دادند که هیأت میانجی عمانی بدون اعلام نتایج میانجی گری خود، صنعاء را ترک کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انصارالله: توان موشکی صنعاء پیشرفته شده و دور بعدی نبرد متفاوت خواهد بود

انصارالله: توان موشکی صنعاء پیشرفته شده و دور بعدی نبرد متفاوت خواهد بود