مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 دی 1401 ساعت 14:002022-12-26حوادث

لزوم تمایز بین ماموریت های 110/فراهم شدن امکان امدادخواهی پیامکی


جانشین فرمانده انتظامی استان فارس با اشاره به تفاوت بین ماموریت های پلیس 110 تاکید کرد که شهروندان باید در تماس های خود با سامانه پلیس، بین موارد فوریتی و غیرفوریتی تمایز قائل باشند.

- ایسنا/فارس جانشین فرمانده انتظامی استان فارس با اشاره به تفاوت بین ماموریت های پلیس 110 تاکید کرد که شهروندان باید در تماس های خود با سامانه پلیس، بین موارد فوریتی و غیرفوریتی تمایز قائل باشند.

سردار یوسف ملک زاده دوشنبه 5 دی به خبرنگاران گفت: با گذشت چندین سال از راه اندازی سامانه 110، روزانه تماس های بسیار زیادی با این سامانه برقرار می شود که بیانگر اعتماد و باور مردم به نیروی انتظامی، انتظار به حق مردم و افزایش توان پلیس در پاسخگویی به مردم است.

این مقام انتظامی با بیان اینکه ماموریت های پلیس 110 به دلیل افزایش تماس ها با مرکز فوریت های پلیس و تنوع و فراوانی مأموریت های فراجا، به بخش های فوریتی و غیرفوریتی تقسیم می شود، گفت: تماس های شهروندان با سامانه 110 در سه محور عملیاتی، درخواست مشاوره و راهنمایی و غیرقابل رسیدگی و مزاحمت دسته بندی شده و تنها در تماس های عملیاتی حضور در صحنه الزامی و اجرایی است.

جانشین فرمانده انتظامی استان فارس گفت: در ماموریت های فوریتی 110 نیاز به حضور فوری پلیس بوده و تاخیر در حضور خسران جانی، مالی یا اجتماعی به همرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تمایز بین ماموریت های 110/فراهم شدن امکان امدادخواهی پیامکی

لزوم تمایز بین ماموریت های 110/فراهم شدن امکان امدادخواهی پیامکی