مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 دی 1401 ساعت 13:552022-12-26اقتصادي

اصناف بوشهر، مطالبه گر راه اندازی کارگروه حل مشکلات خود هستند


مدیرکل صنعت، معدن وتجارت استان بوشهر گفت: راه اندازی کارگروه برای رفع مشکلات، تسهیل گری و رسیدگی مداوم به مسائل اصناف با حضور دستگاه های مرتبط در استان ضروری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، مهدی صفوی مدیرکل صنعت، معدن وتجارت استان بوشهر امروز در نشست پیگیری و رفع مسائل و مشکلات اصناف استان بوشهر، اظهار داشت: کارگروه رفع موانع تولید به ظرفیت بسیار خوبی برای پیگیری و حل قانونی مشکلات واحد های تولیدی تبدیل شده که مصوبه های آن الزام قانونی برای دستگاه ها ایجاد می کند.

وی با بیان اینکه این کارگروه تا کنون بیش از 300 مصوبه داشته که تا 70 درصد آن محقق شده است، افزود: با اینکه حدود 70 درصد از اقتصاد استان بوشهر بر دوش اصناف است، اما جای خالی کارگروهی برای رفع مشکلات آن ها خالی است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر تاکید کرد: اصناف این استان در فراخوان های معاندین در یک ماه اخیر با نیرو های ضد انقلاب همکاری نکردند و با وجود همه تهدید هایی که برای آن ها وجود داشت، تا حد امکان به نظام و دولت کمک کردند.

امید سامری رییس اتاق اصناف استان بوشهر نیز با بیان اینکه در زمان حاضر بیش از 57 هزار واحد صنفی در شهرستان های ده گانه استان بوشهر فعال هستند، گفت: بازار 15 روز بسیار سخت را پشت سر گذاشت و شرایط ملتهبی را تجربه کرد، اما در اتقاق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصناف بوشهر، مطالبه گر راه اندازی کارگروه حل مشکلات خود هستند

اصناف بوشهر، مطالبه گر راه اندازی کارگروه حل مشکلات خود هستند