مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 دی 1401 ساعت 13:252022-12-26سياسي

حکم رفع تصرف زمین های دستگرد بیرجند صادرشد/ منتفی شدن تغییر کاربری نهالستان بیرجند


رییس کل دادگستری خراسان جنوبی از رفع تصرف زمین های دستگرد بیرجند خبر داد و گفت: تغییر کاربری نهالستان منابع طبیعی بیرجند از دستور کار خارج شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، حجت الاسلام علی موحدی راد، رییس کل دادگستری خراسان جنوبی امروز در جلسه شورای حفظ حقوق بیت اعمال در امور اراضی و منابع طبیعی استان اظهار داشت: در راستای جلوگیری از تصرفات اراضی ملی و تغییر کاربری در روستاهای اقماری و حاشیه شهر بیرجند مصوبات خوبی اتخاذ شد.

وی افزود: در این روستاها افراد سودجو اراضی ملی متعلق به راه و شهرسازی، منابع طبیعی و بنیاد مسکن را بصورت غیرقانونی متصرف، قطعه بندی و به فروش می رساندند.

رییس کل دادگستری خراسان جنوبی تصریح کرد: در این جلسه تاکید شد دستگاههای متولی با هماهنگی سازمانهای امنیتی موضوع تصرفات اراضی ملی را پیگیری و نسبت به رفع تصرف آن اقدام نمایند.

حجت الاسلام موحدی راد یادآور شد: در روستای دستگرد بیرجند 93 قطعه زمین بصورت غیرقانونی ساخت وساز، حصارکشی و مصالح ریزی شده بود که مورد بررسی قرار گرفت و مصوبات لازم اخذ گردید برای اجرای مفاد قانونی به بنیاد مسکن محول شد.

وی خاطرنشان کرد: 18 واحد ساخته شده از اراضی روستای دستگرد بیرجند به براساس طرح ملی مسکن به افراد واجد شرایط اعم از متصرفین و سایرین طی مراحل قانونی واگذ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حکم رفع تصرف زمین های دستگرد بیرجند صادرشد/ منتفی شدن تغییر کاربری نهالستان بیرجند

حکم رفع تصرف زمین های دستگرد بیرجند صادرشد/ منتفی شدن تغییر کاربری نهالستان بیرجند