مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 دی 1401 ساعت 13:052022-12-26سياسي

نماینده بافت: مسئولان تلاش بیشتری برای رفع مشکلات مردم داشته باشند


نماینده مردم بافت در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: وظیفه مسئولان و دولتمردان این است که تلاش بیشتری برای رفع مشکلات مردم داشته باشند.

- نماینده مردم بافت در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: وظیفه مسئولان و دولتمردان این است که تلاش بیشتری برای رفع مشکلات مردم داشته باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، صمدالله محمدی در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز دوشنبه (5 دی ماه) مجلس شورای اسلامی با گرامیداشت یاد شهید سلیمانی گفت: امیدوارم همگان توفیق خدمت رسانی و ادامه مسیر مکتب این شهید والامقام را داشته باشیم.

نماینده مردم بافت در ادامه اظهار کرد: هفته آینده مقارن با ایام سوگواری حضرت زهرا (س)و سالروز شهادت سپهبد سلیمانی که به یاد رشادت های این سردار به عنوان روز جهانی مقاومت نام گذاری شده، مراسم باشکوهی در کرمان برگزار خواهد شد که از تمام ملت ایران و دوستداران این شهید دعوت می کنیم قدم بر چشم بگذارید.

وی عنوان کرد: ریشه اعتراضات منجر به اغتشاشات اخیر که موجب سوء استفاده ضد انقلاب قرار گرفت و نیازمند واکاوی است، فقط و فقط مسائل معیشتی و اقتصادی است.

دولتمردان باید به این مهم توجه کرده و مشکلات را ریشه یابی و حل کنند، چراکه این درست نیست که نتیجه عملکردی دولت ها به پای نظام نوشته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده بافت: مسئولان تلاش بیشتری برای رفع مشکلات مردم داشته باشند

نماینده بافت: مسئولان تلاش بیشتری برای رفع مشکلات مردم داشته باشند