مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 دی 1401 ساعت 13:002022-12-26اقتصادي

متضرر ممنوعیت ورود تاکسی اینترنتی به فرودگاه کیست؟


با توجه به مزایای تاکسی آنلاین مانند دسترسی شبانه روزی، سیاست قیمت گذاری شفاف، پرداخت هزینه به روش های مختلف، اطلاع از مدت زمان سفر، پشتیبانی و حفظ امنیت سفر و کارآفرینی برای رانندگان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، به دنبال مطرح شدن منع ورود تاکسی های اینترنتی تا شعاع 800 متری فرودگاه امام خمینی (ره)، مدیر عامل یک شرکت تاکسی اینترنتی اعتقاد دارد تبعات اجرا شدن این طرح سبب متضرر شدن مردم به عنوان مصرف کننده خواهد شد.

 تاکسی های اینترنتی عمری در حدود یک دهه دارند و نقشی که در تسهیل رفت و آمد داشتند باعث شده که میلیون ها نفر در ایران از این سرویس آنلاین استفاده کنند.

فراگیر شدن تاکسی های آنلاین و اینترنتی با الگوبرداری از مشابه خارجی آن همزمان با توسعه زیرساخت های سخت افزاری، مخابراتی و اینترنتی و واردات به روزترین تجهیزات الکترونیک و گوشی های هوشمند به کشور اجرایی شد و امروز اسنپ، تپسی و تعدادی دیگر از شرکت های تاکسی آنلاین، شهروندان را که قصد سفر شهری یا بین شهری داشته باشند، به مقصد می رسانند.

با توجه به مزایای تاکسی آنلاین مانند دسترسی شبانه روزی، سیاست قیمت گذاری شفاف، پرداخت هزینه به روش های مختلف، اطلاع از مدت زمان سفر، پشتیبانی و حفظ امنیت سفر و کارآفرینی برای رانندگان، تعداد کاربران روزانه آن در حال افزایش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متضرر ممنوعیت ورود تاکسی اینترنتی به فرودگاه کیست؟

متضرر ممنوعیت ورود تاکسی اینترنتی به فرودگاه کیست؟