مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 دی 1401 ساعت 12:552022-12-26سياسي

نماینده مجلس: 300 هزار نفر در کشور از تحصیل بازماندند


وی با اشاره به اینکه پیگیر برگزاری جلسه مشترک با وزیر آموزش و پرورش و مسئولان استانی هستیم، اضافه کرد: موضوعاتی مانند تغذیه، نگهداری مدارس عشایری، - وحیدی تأکید کرد: در محور اصلی بازماندگان از تحصیل، دستگاه های اجرایی همچون مخابرات، پیام فراگیر دهند تا کودکان به سیستم آموزش و پرورش بازگردند؛ همچنین انتظار می رود حوزه بهزیستی، دهیاران، شوراها، گروه های جهادی و بسیج نیز همکاری های لازم در شناسایی کودکان را داشته باشند.

  لزوم افزایش نرخ گذر تحصیلی دانش آموزان عشایری خراسان شمالی   نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی همچنین گفت: نرخ گذر تحصیلی دانش آموزان عشایری خراسان شمالی در مقطع متوسطه اول و دوم باید افزایش پیدا کند.

  وی با اشاره به پایین بودن نرخ گذر تحصیلی دانش آموزان عشایری خراسان شمالی در مقطع متوسطه اول و دوم، اظهار کرد: نرخ گذر تحصیلی دانش آموزان عشایری در مقطع تحصیلی ابتدایی تقریبا قابل قبول است اما در مقاطع بالاتر این نرخ باید تغییر کند.

  وی با بیان اینکه مدارس عشایری به 3 بخش ثابت، سیار و نیمه سیار تقسیم می شوند، اضافه کرد: تجهیز مدارس کانکسی و شبانه روزی عشایر در استان اهمیت بسیاری دارد و در این خصوص پیگیری های بسیاری انجام می دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده مجلس: 300 هزار نفر در کشور از تحصیل بازماندند

نماینده مجلس: 300 هزار نفر در کشور از تحصیل بازماندند