مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 دی 1401 ساعت 12:502022-12-26سياسي

مردمی شدن آیین های گرامیداشت 9 دی و دهه فجر در مازندران


معاون سیاسی، امنیتی استاندار مازندران بر لزوم برنامه ریزی دقیق برای برگزاری پرشور و مردمی آیین های دهه فجر انقلاب اسلامی، سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی و 9 دی در مازندران تاکید کرد.

- ایسنا/مازندران معاون سیاسی، امنیتی استاندار مازندران بر لزوم برنامه ریزی دقیق برای برگزاری پرشور و مردمی آیین های دهه فجر انقلاب اسلامی، سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی و 9 دی در مازندران تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روح الله سلگی امروز در جلسه هماهنگی ستاد دهه فجر و سالگرد شهید سلیمانی، گفت: بزرگداشت دهه فجر و شهید سلیمانی تعظیم شعائر دینی و انقلابی است.

وی با اشاره به تلاش مذبوحانه دشمنان برای ایجاد شکاف بین دولت و ملت، شکست معاندان در اجرای فتنه اخیر را یادآورشد و افزود: معاندان در صدد هستند تا با سیاه نمایی و ایجاد تقابل بین مردم و دولت نقشه شوم خود را عملیاتی کنند.

معاون استاندار مازندران با تاکید بر لزوم تعمیق پیوند مردم با انقلاب اسلامی اظهار کرد: برگزاری آیین های دهه فجر باید مردمی و پرشورتر از سال های گذشته در مازندران برگزار شود.

این مسئول با تجلیل از روحیه انقلابی مردم مازندران که همواره پاسدار ارزش های ملی و دینی هستند، افزود: تقویت امید در جامعه باید کار ویژه برنامه های دهه فجر باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردمی شدن آیین های گرامیداشت 9 دی و دهه فجر در مازندران

مردمی شدن آیین های گرامیداشت 9 دی و دهه فجر در مازندران