مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 دی 1401 ساعت 12:502022-12-26سياسي

ویژگی مشترک «آشوب های اخیر و فتنه 88» از نگاه حسین شریعتمداری


سردمداران آشوب های کشور شعار زن، زندگی و آزادی سر می دهند اما کارنامه هویتی آنها و اتفاقات اخیر نشان می دهد که در اصل دشمن حقوق زنان و آزادی و زندگی هستند و هدف اصلی آنها مقابله با نظام جمهوری اسلامی است.

- ویژگی مشترک آشوب های اخیر و فتنه 88 از نگاه حسین شریعتمداری سردمداران آشوب های کشور شعار زن، زندگی و آزادی سر می دهند اما کارنامه هویتی آنها و اتفاقات اخیر نشان می دهد که در اصل دشمن حقوق زنان و آزادی و زندگی هستند و هدف اصلی آنها مقابله با نظام جمهوری اسلامی است.

مدیر مسئول روزنامه کیهان گفت: همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند فتنه 88 یک جریان طراحی شده بود که اسناد زیادی در این مورد وجود دارد و آشوب های اخیر کشور نیز مثل فتنه 88 یک جریان طراحی شده است.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، حسین شریعتمداری در نشست تخصصی جهاد تبیین با موضوع تحلیل مسائل روز کشور که توسط دفتر بسیج دانشجویی و اساتید دانشگاه آزاد میمه برگزار شد، ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا(س)، با اشاره به سالروز حماسه 9 دی ماه، اظهار داشت: التهابات اخیر کشور به فتنه 88 شباهت دارد البته در برخی مسائل تفاوت هایی هم مقابل مشاهده است، با این وجود بررسی حماسه 9 دی ماه، درس ها و عبرت های زیادی را به همراه خواهد داشت و می تواند مسیر پیش رو را روشن کرده و راه گشا باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویژگی مشترک «آشوب های اخیر و فتنه 88» از نگاه حسین شریعتمداری

ویژگی مشترک «آشوب های اخیر و فتنه 88» از نگاه حسین شریعتمداری