مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 دی 1401 ساعت 12:352022-12-26سياسي

30 فروشنده موقوفه امام صادق(ع) به دلیل عدم پرداخت اجاره تعیین شده دادگاهی شدند


مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری گفت: در حال حاضر بیش از 30 پرونده در مراجع قضایی از فروشندگان مجتمع امام صادق(ع) شهرکرد باز است.

- حجت الاسلام والمسلمین حسن امیری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: مجتمع امام صادق(ع) یکی از مجموعه های موقوفی شهرکرد است که مغازه دارهای آن حق سرقفلی دارند و به علت رویه اشتباه در سال های گذشته با تعدیل اجاره بهای این مغازه ها مشکل داریم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری ادامه داد: فروشندگان این مجتمع به پرداخت اجاره تمکین عادلانه نمی کنند و اگر این روند ادامه پیدا کند ممکن است پرونده های دیگری نیز به مراجع قضایی ارجاع داده شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر بیش از 30 پرونده در مراجع قضایی از فروشندگان این مجتمع باز است، افزود: این افراد حاضر به پرداخت اجاره بهای عادلانه نیستند در صورتی که اجاره ماهانه مثلا در 3 سال گذشته از 12 هزار تومان به 36 هزار تومان و به تعبیری 300 درصد رشد داشته است که با اجاره عادلانه فاصله زیادی دارد.

  امیری در پایان گفت: در نشستی که با مستاجرین صورت گرفته درخواست اوقاف برای رعایت حال مستأجران پرداخت حداقل 10 درصد اجاره بهای معمول عرف روز بوده که متاسفانه هنوز بخاطر امتناع بعضی از مستأجران موفق به تنظیم قرارداد نشده ایم، در صورتی که املا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

30 فروشنده موقوفه امام صادق(ع) به دلیل عدم پرداخت اجاره تعیین شده دادگاهی شدند

30 فروشنده موقوفه امام صادق(ع) به دلیل عدم پرداخت اجاره تعیین شده دادگاهی شدند