مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 دی 1401 ساعت 12:162022-12-26اجتماعي

برفروبی 30 هزار کیلومتر از جاده های استان مرکزی در 72 ساعت گذشته


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی گفت: 30 هزار کیلومتر باند از جاده های استان مرکزی در 72 ساعت گذشته برفروبی و پاکسازی شد.

- ایسنا/مرکزی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی گفت: 30 هزار کیلومتر باند از جاده های استان مرکزی در 72 ساعت گذشته برفروبی و پاکسازی شد.

مهرداد جهانی در گفت و گو با ایسنا با بیان اینکه جاده های استان مرکزی اکنون باز است و تردد در آنها به صورت روان در جریان است، اظهار کرد: با توجه به بارش های صورت گرفته، با تلاش راهداران در 72 ساعت گذشته 30 هزار کیلومتر باند از جاده های استان مرکزی برفروبی و 5 هزار تن مخلوط ماسه و نمک نیز در این مدت توسط راهداران اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی برای جلوگیری از لغزندگی و حوادث احتمالی در جاده های استان پخش شد.

وی افزود: در این مدت 380 نفر از راهداران در قالب 54 اکیپ با 226 انواع دستگاه ماشین آلات راهداری، وظیفه نمک پاشی و برفروبی در جاده های استان مرکزی در این مدت را برعهده داشتند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی تصریح کرد: مرکز مدیریت راه های این اداره کل همواره و در تمام ایام سال ضمن رصد آخرین وضعیت ترافیکی و جوی راه ها آماده پاسخگویی از طریق شماره تلفن 141 است تا سفری ایمن برای کاربران جاده ای رقم بخورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برفروبی 30 هزار کیلومتر از جاده های استان مرکزی در 72 ساعت گذشته

برفروبی 30 هزار کیلومتر از جاده های استان مرکزی در 72 ساعت گذشته