موضوعات داغ: - مستمري بگيران - انتخابات مجلس - تامين اجتماعي - مسابقات كشتي - سهام عدالت متوفيان - بازنشستگان تامين اجتماعي - سرمايه گذاران - محصولات ايران خودرو - ايران خودرو - بازار خودرو - بازي شب گذشته بارسلونا - رييس واحد علوم و تحقيقات - لائوتارو مارتينس - قهرمان بوندسليگا - عبدالحميد ضيايي - نفت مسجد سليمان فولاد - مناسبات تجاري ايران و عراق - مهاجرت دانشجويان - پيام رهبر معظم انقلاب - گزارش تصويري اختصاصي - محمد صادق افراسيابي - دم ديلگون - بحران غزه

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 دی 1401 ساعت 12:102022-12-26فرهنگي

ناشران معرفی کتاب های نویسندگان نوقلم را جدی نمی گیرند


یک مترجم ادبی با بیان این که ناشران معرفی کتاب های نویسندگان نوقلم را جدی نمی گیرند افزود: تمرکز برخی ناشران بر کتاب های پرفروش و بالا بردن توجه ها با افزایش عرضه در درازمدت می تواند آسیب جدی به مخاطبان تازه کار که برداشت سطحی از کتاب ها دارند بزند و سلیقه .

- ایسنا/خوزستان یک مترجم ادبی با بیان این که ناشران معرفی کتاب های نویسندگان نوقلم را جدی نمی گیرند افزود: تمرکز برخی ناشران بر کتاب های پرفروش و بالا بردن توجه ها با افزایش عرضه در درازمدت می تواند آسیب جدی به مخاطبان تازه کار که برداشت سطحی از کتاب ها دارند بزند و سلیقه آنها را تحت تاثیر قرار دهد.

اسدالله حقانی در گفت وگو با ایسنا در خصوص عامل موثر در پرفروش شدن برخی کتاب ها گفت: ناشران ترجیح می دهند به سمت آثار و نام هایی بروند که معروف باشند و بر نویسندگان تازه کار سرمایه گذاری و خطر نمی کنند.

وی افزود: بخش کسب درآمد در بازار چاپ و نشر کتاب اهمیت بیشتری پیدا کرده است.

او تاکید کرد: ناشران در چاپ باید تلاش بیش تری برای معرفی کتاب های خوب و پرمحتوا انجام دهند و تنها به این موضوع که در جامعه کتاب های خاصی به فروش می رسند اکتفا نکنند.

با همین موضوع: اعتماد مخاطبان به آثار تالیفی کم شده است حقانی متذکر شد: برخی از کتاب های پرفروش که محتوای ادبی آنچنانی هم ندارند ممکن است عل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناشران معرفی کتاب های نویسندگان نوقلم را جدی نمی گیرند

ناشران معرفی کتاب های نویسندگان نوقلم را جدی نمی گیرند