مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 دی 1401 ساعت 11:552022-12-26سياسي

برگزاری بزرگترین نمایشگاه عرضه مستقیم پوشاک از 14دی به صورت ضربتی


رییس کارگروه ساماندهی مد و لباس گفت: بزرگترین نمایشگاه عرضه مستقیم پوشاک از 14 دی با حضور بیش از 150 تولیدکننده ایرانی در سالن چهل سرای مصلی امام خمینی(ره) برگزار می شود.

- رییس کارگروه ساماندهی مد و لباس گفت: بزرگترین نمایشگاه عرضه مستقیم پوشاک از 14 دی با حضور بیش از 150 تولیدکننده ایرانی در سالن چهل سرای مصلی امام خمینی(ره) برگزار می شود.

سیدمجید امامی رییس کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور، در گفتگو با خبرنگار مهر ، با اشاره به برگزاری بزرگترین نمایشگاه عرضه مستقیم پوشاک در سراسر کشور گفت: بزرگترین نمایشگاه عرضه مستقیم پوشاک اسلامی - ایرانی و کالای حجاب را با هدف تأمین نیازهای پوشاک مردم در قالب طرح صاعد به مدت بیش از 60 روز در سالن شماره 3 چهل سرا واقع در ضلع جنوبی مصلی امام خمینی (ره) برگزار خواهیم کرد.

وی افزود: نمایشگاه عرضه مستقیم پوشاک، یک اقدام ضربتی است که از 14 دی به مدت حدود دو ماه و با حضور بیش از 150 غرفه و 150 تولیدکننده برگزار می شود.

رییس کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور در ادامه گفت: بیش از 150 تولیدکننده پوشاک ایرانی اسلامی و حجاب با تخفیف ها و تسهیلات ویژه در یک محیط خانوادگی برای همه اعضای خانواده، صنایع فرهنگی ایرانی را عرضه می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری بزرگترین نمایشگاه عرضه مستقیم پوشاک از 14دی به صورت ضربتی

برگزاری بزرگترین نمایشگاه عرضه مستقیم پوشاک از 14دی به صورت ضربتی