مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 دی 1401 ساعت 11:352022-12-26سياسي

انتصاب دبیران جایزه «کتاب سال»


محمدمهدی اسماعیلی طی احکامی، حجت الاسلام حمید پارسانیا را به عنوان دبیر علمی چهلمین جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران و محمدباقر خرمشاد را به عنوان دبیر علمی سی اُمین جایزه جهانی کتاب سال جمهوری اسلامی ایران منصوب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی خانه کتاب و ادبیات ایران، در متن حکم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خطاب به حمید پارسانیا، آمده است: نظر به مراتب پژوهشی و علمی ارزشمند و پیشینه گران سنگ جنابعالی در حوزه کتاب و فرهنگ، بر اساس این حکم به عنوان دبیر علمی چهلمین جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران منصوب می شوید.

امید می رود با استعانت از خداوند متعال و هم اندیشی و همکاری استادان، اندیشمندان و صاحب نظران و با درایت و پشتکار در گسترش دانایی و اعتلای علم و فرهنگ در ایران اسلامی، موفق و مؤید باشید.

در معرفی حمید پارسانیا آمده است: او دانش آموخته سطح چهار حوزه علمیه، عضو حقیقی شورای عالی انقلاب فرهنگی و رییس شورای تخصصی حوزوی شورای عالی انقلاب فرهنگی است.

دبیری سی ونهمین جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران، معاون آموزشی و عضویت در شورای معاونان مجمع عالی حکمت اسلامی، عضویت در هیأت امناء دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، عضویت در هیأت مدیره انجمن مطالعات اجتماعی حوزه علمیه قم، ریاست قطب فکری ـ فرهنگی بنیاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتصاب دبیران جایزه «کتاب سال»

انتصاب دبیران جایزه «کتاب سال»