مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 دی 1401 ساعت 11:152022-12-26سياسي

مسابقات فرهنگی هنری «سردار دل ها» در کردستان برگزار می شود


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کردستان از برگزاری مجموعه مسابقات فرهنگی هنری با عنوان «سردار دل ها» در استان خبر داد.

- سنندج- مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کردستان از برگزاری مجموعه مسابقات فرهنگی هنری با عنوان سردار دل ها در استان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بهزاد کیامهر روز دوشنبه در جمع اصحاب رسانه استان در فضای مجازی اظهار کرد: ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کردستان به مناسبت سومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی (ره) و تبیین جایگاه معنوی ایشان در جامعه، اقدام به برگزاری مجموعه مسابقات هنری تحت عنوان سردار دلها کرده است.

وی با اشاره به موضوع این مسابقات فرهنگی هنری افزود: مجموعه مسابقات سردار دلها با پنج موضوع نقاشی، شعر، دلنوشته، خوشنویسی و مقاله نویسی در رده های سنی کودکان 8 تا 12 سال، نوجوانان 13 تا 18 سال و جوانان 19 تا 30 سال پیش بینی شده است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کردستان به شرایط شرکت در این مسابقات اشاره کرد و گفت: عضویت در سامانه بچه های مسجد، خلق آثار به زبان های کُردی، فارسی و ترکی و رعایت رده سنی از شرایط عمومی علاقه مندان به شرکت در این مسابقات است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسابقات فرهنگی هنری «سردار دل ها» در کردستان برگزار می شود

مسابقات فرهنگی هنری «سردار دل ها» در کردستان برگزار می شود