مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 دی 1401 ساعت 10:552022-12-26اقتصادي

تعلل در بهره برداری از تنها استخر ورزشی مشگین شهر


تعطیلی و تعلل در بهره برداری از تنها استخر ورزشی و سرپوشیده مشگین شهر موجب محرومیت جوانان و تاخیر در آموزش ورزش شنا در شهرستان شده است.

- یاور محمدبخش مدیرحسابرسی دیوان محاسبات 5 دی در جریان بازدید از روند بازسازی پروژه استخر سبلان مشگین شهر، اظهار کرد: براساس بررسی های انجام شده، به دلیل بی تدبیری برخی مسئولان وقت شهرستان، این پروژه از سال 96 تا 98 به دلیل ایرادات جزیی تعطیل شده است که در سال 98 از طریق ماده 27 قانون الحاق برخی مواد قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت(2) به بخش خصوصی واگذار شده است.

وی علیرغم بحث در مورد نحوه واگذاری و وعده بهره برداری درعرض یک سال توسط بخش خصوصی، اما بعد از گذشت سه سال از زمان واگذاری، این مجموعه هنوز به بهره برداری نرسیده است.

وی با بیان اینکه استفاده از این مجموعه درخواست اهالی شهرستان و علاقمندان به ورزش شنا در مشگین شهر است، گفت: تعطیلی و تعلل در بهره برداری از تنها استخر ورزشی و سرپوشیده مشگین شهر موجب محرومیت جوانان و تاخیر در آموزش ورزش شنا در شهرستان شده است به طوری که با ورود دیوان محاسبات و پیگیری های انجام شده، مسئولان متولی شهرستان و اداره کل ورزش و جوانان استان متعهد به بهره برداری از استخر سبلان مشگین شهر تا پایان سال جاری شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعلل در بهره برداری از تنها استخر ورزشی مشگین شهر

تعلل در بهره برداری از تنها استخر ورزشی مشگین شهر