مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 دی 1401 ساعت 10:502022-12-26اقتصادي

چرا غربگرایان ایرانی زمستان سخت اروپا را انکار می کنند؟


در حالی که مقامات اروپایی به صراحت از نگرانی های خود درباره بحران گازی و زمستان سخت در این قاره سخن می گویند، طیف غربگرای داخلی مصرانه منکر این اظهارات است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، در حالی که مقامات اروپایی به صراحت از نگرانی های خود درباره بحران گازی و زمستان سخت در این قاره سخن می گویند، طیف غربگرای داخلی مصرانه منکر این اظهارات است و شدیدا تلاش دارد تا با القاء این گزاره که ایران گرفتار سختی زمستان شده نه اروپا ! ، زیر بغل تحریم کنندگان عصا بگذارد.

طبق بخشنامه ضوابط مصرف انرژی، ادارات دولتی موظف به کاهش 10 درصدی مصرف گاز خود نسبت به سال گذشته هستند و در صورت عدم رعایت این پروتکل ها، گاز آنها قطع خواهد شد.

این ابلاغیه دولت که در راستای صرفه جویی مصرف انرژی در ادارات دولتی تصویب و به اجرا گذاشته شده ، بهانه این روزهای طیف مدعی اصلاحات یا همان جریان غرابگرای داخلی برای سرپوش گذاشتن بر نقص ها و کمبودهای قبله آمال خود و یک خود تحقیری دیگر شده است.

آبان ماه گذشته بود که هیئت دولت در راستای تکلیف مقرر در قانون برنامه ششم توسعه مبنی بر اتخاذ تدابیر لازم برای کاهش سالانه 5 درصد از تلفات انرژی در بخش ساختمان به عنوان بزرگ ترین بخش مصرف کننده انرژی در کشور، ضوابط صرفه جویی انرژی در ساختمان ها را تصویب و برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا غربگرایان ایرانی زمستان سخت اروپا را انکار می کنند؟

چرا غربگرایان ایرانی زمستان سخت اروپا را انکار می کنند؟