مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 دی 1401 ساعت 10:452022-12-26سياسي

برنامه تشییع شهید گمنام در تنگستان اعلام شد


مراسم استقبال از پیکر مطهر شهید گمنام در بخش دلوار از روز شنبه آغاز شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، احمد لطفی فرماندار تنگستان صبح امروز با اشاره برنامه های تشییع و خاکسپاری شهید گمنام در این شهرستان اظهار داشت: مراسم استقبال از پیکر مطهر شهید گمنام در بخش دلوار از روز شنبه در شهر دلوار آغاز شده است.

وی اضافه کرد: آیین ویژه ای در خور شأن شهید والا مقام در کل شهرستان در طول این چند روز برنامه ریزی شده است؛ به گونه ای که اکثر روستاها و شهرها از فیض حضور این شهید بهره مند شده و زمان و مکان شروع برنامه های آتی نیز به اطلاع عموم خواهد می رسد.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: با همکاری دهیاران و شوراهای اسلامی خوشبختانه استقبال خوبی از شهید در سطح روستاها انجام شده و همچنین در مرکز شهرستان نیز شهروندان اهرم با حضور گرم خود در مراسم معنوی، دین خود به شهید خوشنام را ادا کردند.

لطفی ضمن دعوت از عموم مردم شهرستان تنگستان و استان بوشهر برای شرکت در مراسم معنوی ویژه شهید گمنام اعلام داشت: بعد از اتمام آیین استقبال در بخش مرکزی شهرستان تنگستان، از روز شنبه، مراسم ویژه استقبال از این سردار سرافراز در بخش دلوار آغاز و ششم دیماه مراسم ویژه تشییع سردار شهید گمنام رأس ساعت 14 از شهر دلوار تا جایگاه ابدیش محل زندگی مادر شهید جاوی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه تشییع شهید گمنام در تنگستان اعلام شد

برنامه تشییع شهید گمنام در تنگستان اعلام شد