مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 دی 1401 ساعت 10:452022-12-26سياسي

عزاداری ایام فاطمیه در 1500 نقطه استان همدان


همدان_مدیر کل تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: 1500 نقطه تبلیغی جهت برگزاری مراسمات عزاداری ایام فاطمیه در استان همدان برنامه ریزی شده است.

- حجت الاسلام محمد هادی نظیری در گفتگو با خبرنگار مهر بیان کرد: با توجه به رویکرد متفاوت ایام فاطمیه در سال 1401 ستاد عملیات فاطمیه مردمی در استان همدان با محوریت بانوان تشکیل شده است.

وی با بیان این مطلب که محوریت و مدیریت کار در ایام فاطمیه همه در دست بانوان خواهد بود خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه دشمن تلاش دارد ظرفیت بانوان را به کار گیرد این ایام بهترین فرصت برای امتداد نهضت فاطمی با حضور مؤثر بانوان و مادران در صحنه های اجتماعی خواهد بود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی بیان کرد: حضور بانوان در صحنه های اجتماعی، فضای جامعه، ایفای تکلیف و نقش این قشر سبب تبیین رسالت زهرا گونه این قشر خواهد شد.

حجت الاسلام نظیری در ادامه با بیان اینکه مراسمات عزاداری ایام فاطمیه در مساجد، حسینیه ها، هیأت، تکایا و مراکز دینی و فرهنگی برگزار خواهد شد افزود: 750 مبلغ به سراسر استان همدان اعزام خواهد شد.

وی از برنامه محوری در استان همدان نام برد و تشریح کرد: یک برنامه محوری با عنوان خانه مادری در استان همدان انجام خواهد شد و این خانه فرصتی برای ایجاد انس و الفت ذیل خیمه بانوان انقلابی که جمع خواهند شد برگزار می شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عزاداری ایام فاطمیه در 1500 نقطه استان همدان

عزاداری ایام فاطمیه در 1500 نقطه استان همدان