مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 دی 1401 ساعت 10:402022-12-26اجتماعي

اسکان 1600 کارتن خواب در گرمخانه ها در شب برفی تهران


معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهردار تهران در بازدید شبانه از دو گرمخانه زنان(یلدا) و مردان (مهر مردان)در منطقه5، ضمن بررسی روند خدمت رسانی در این دو مرکز به گفتگوی رودرو با مددجویان پرداخت و در جریان مسائل و خواسته های آنها قرار گرفت.

- به گزارش  خبرگزاری فارس، محمدامین توکلی زاده، ضمن قدردانی از زحمات شبانه روزی کادر پرتلاش مددسراها، به ارائه هر چه بهتر خدمات به مددجویان و افراد آسیب دیده تاکید کرد و گفت: شهردار تهران بر افزایش کمی و کیفی خدمت رسانی به افراد آسیب دیده اجتماعی توجه ویژه دارد و باید از همه ظرفیت ها با اجرای طرح های فرهنگی با بهره گیری از پتانسیل های گروه های داوطلب استفاده کنیم.

توکلی زاده افزود: هدف ما این است که ضمن ایجاد نشاط و امید در مراکز ارائه دهنده خدمات اجتماعی شهرداری تهران، بتوانیم امید و اشتیاق را در افراد بی خانمان برای بازگشت به زندگی عادی، تقویت و حمایت کنیم.

وی همچنین با اشاره به آماده باش 20 مددسرا در پایتخت افزود: برای اسکان موقت افراد کارتن خواب و بی سرپناه در شبهای سرد زمستانی و به خصوص شب برفی دیشب هیچ مشکلی نداشتیم و حدود 1600 نفر در 16مددسرای متعلق به آقایان و 4مددسرای متعلق به بانوان اسکان داده شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسکان 1600 کارتن خواب در گرمخانه ها در شب برفی تهران

اسکان 1600 کارتن خواب در گرمخانه ها در شب برفی تهران