مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 دی 1401 ساعت 10:352022-12-26اقتصادي

کدام تخلف پزشکان را به 1526 اطلاع دهیم؟


مدیرکل امور مالیاتی استان مرکزی با بیان اینکه مردم می توانند تخلف پزشکان را به سامانه 1526 اطلاع دهند، گفت: تاکنون برخی از مردم تعدادی پزشک متخلف را معرفی کرده اند که پیگیری لازم درخصوص آنها انجام خواهد شد.

- سید بهاءالدین میرمحمدی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: بر اساس قانون بودجه 1400 تمامی مشاغل پزشکی مکلف به استفاده از پایانه های فروشگاهی هستند و پزشکانی که از این دستگاه استفاده نکنند متخلف محسوب می شوند و بر اساس ماده 274 قانون مالیات ها این اقدام جرم محسوب می شود.

وی افزود: در برخی موارد مشاهده شده برخی پزشکان از دستگاه پُز خود استفاده نمی کنند و دریافت وجه نقد داشته یا کارت به کارت می کنند که تقاضا داریم تمامی پزشکان از دستگاه پُز استفاده کنند.

میرمحمدی ادامه داد: برخورد با جرایم مالیاتی تمامی اصناف یک مطالبه عمومی و شهروندی است و سازمان امور مالیاتی از تمام ظرفیت های قانونی و اجرایی برای پیگیری مطالبات مردمی استفاده می کند.

مدیرکل امورمالیاتی استان مرکزی تصریح کرد: سرشماره 10001515 سازمان امور مالیاتی کشور و نیز بخش سوت زنی گزارش تخلفات اداری و فرار مالیاتی سایت سازمان امور مالیاتی به نشانی www.

intamedia.

ir آماده دریافت گزارشات شهروندان در خصوص فرار مالیاتی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کدام تخلف پزشکان را به 1526 اطلاع دهیم؟

کدام تخلف پزشکان را به 1526 اطلاع دهیم؟