مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 دی 1401 ساعت 10:202022-12-26فرهنگي

بازیگران خاص؛ ممیزی جدید تلویزیون برای تیزرهای سینمایی؟


دست اندرکاران فیلم سینمایی «جزیره فضایی» از اینکه برخی بازیگرانشان دلیل رد تیزرهای تلویزیونی اعلام شده اند انتقاد کردند و به دلیل اینکه هیچ فضای تبلیغی دیگری هم فراهم نیست، - دست اندرکاران فیلم سینمایی جزیره فضایی از اینکه برخی بازیگرانشان دلیل رد تیزرهای تلویزیونی اعلام شده اند انتقاد کردند و به دلیل اینکه هیچ فضای تبلیغی دیگری هم فراهم نیست، در تدارک تهیه تیرزهای دیگری هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اکران فیلم سینمایی جزیره فضایی (توردنادو 2) به کارگردانی و تهیه کنندگی سیدجواد هاشمی از 29 آذرماه آغاز شد ولی با وجود وعده مدیران سازمان سینمایی درباره توافق با مدیران صدا و سیما برای پخش تیزر فیلم های در حال اکران، هنوز هیچ کدام از تیزرهای این فیلم پخش نشده و سازندگانش از ممیزی های جدید تلویزیون گله دارند.

حبیب اسماعیلی - مدیر شرکت پخش رسانه فیلمسازان مولود و پخش کننده فیلم جزیره فضایی - می گوید: هر چه تیزر به تلویزیون دادیم رد شد و به جز مواردی که قبلا برای ممیزی وجود داشت، الان ایراد جدیدی را وارد می کنند و می گویند که برخی بازیگرها باید از تیزر حذف شوند.

او افزود: در این مدت هیچ کدام از تیزرهای دو فیلم طبقه یک و نیم و جزیره فضایی با سخت گیری ها و بهانه های عجیب پخش نشده و کار درستی نیست که وقتی فیلمی روی پرده سینما اکران شده بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازیگران خاص؛ ممیزی جدید تلویزیون برای تیزرهای سینمایی؟

بازیگران خاص؛ ممیزی جدید تلویزیون برای تیزرهای سینمایی؟